Hoe kunnen wij u helpen ?

MIJN ACCOUNT

Hoe maak ik een account aan ?

Als u nog geen account voor de webshop heeft dan kunt ons een e-mail sturen naar support@senagroup.be of het verzoek indienen via ons formulier hier. bWe sturen u een e-mail met een koppeling om uw wachtwoord in te stellen. U kunt dan via uw toegang verbinding maken met onze webshop (e-mail met betrekking tot de wachtwoordaanvraag en uw wachtwoord).

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten.

Als u uw gebruikersnaam en wachtwoord niet meer weet, kunt u zelf online nog een wachtwoord aanvragen. Klik hier en voer e-mailadres in. U ontvangt vervolgens een e-mail met een koppeling om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Vervolgens kunt u het wachtwoord van uw keuze opnieuw invoeren.

Ik heb mijn activeringse-mail niet ontvangen.

Als u deze e-mail niet ontvangen hebt, raadpleeg dan eerst uw map ongewenste e-mail/spam, omdat uw SPAMFILTER deze misschien geblokkeerd heeft.
U kunt het anders opnieuw aanvragen via support@senagroup.be of via ons formulier hier. Indien uw e-mailadres niet juist is en u ontvangt geen e-mail dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice: support@senagroup.be of +32 (0)13 78 32 09.

Kan ik ook zonder account bestellen ?

Nee, u kunt geen online bestelling plaatsen zonder (en slechts eenmaal) een account te maken.

Hoe maak ik een lijst met favorieten ?

Als u een account hebt, kunt u elk item afzonderlijk aan uw favorietenlijst toevoegen. Deze procedure is eenvoudig. Als u met de muis over het item beweegt, verschijnt „aan winkelwagen toevoegen” met 2 icoontjes inclusief een harticoon. Klik hierop en dan wordt het item toegevoegd aan uw lijst met favorieten indien u aangemeld bent. Uw lijst met favorieten vindt u onder het tabblad Mijn verlanglijst of onder Mijn account.

Kan ik een nieuw afleveradres maken ?

U kunt een nieuw leveradres aanmaken (of een ander leveradres) op het moment van de laatste betaling. In mijn acount kunt u ook een nieuw adres aanmaken of een adres verwijderen. Door op mijn account te klikken en vervolgens op uw naam, gaat u naar het gedeelte van uw account. Op het tabblad adresboek kunt u bewerken of adressen toevoegen.

Ik kan niet inloggen.

Controleer of de gebruikersnaam en het wachtwoord correct zijn ingevoerd. (wees voorzichtig dat uw e-mail het e-mailadres is waarop het wachtwoordverzoek is verzonden). Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik in dit geval hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen. U ontvangt dan een e-mail met uw nieuwe wachtwoord. Als u nog steeds niet kunt inloggen, neem dan contact op met onze klantenservice: support@senagroup.be of 32 (0)13 78 32 09.

De koppeling in de activering mail werkt niet.

Neem dan contact op met onze klantendienst : support@senagroup.be of 32 (0)13 78 32 09.

Waar kan ik het overzicht van mijn bestelling vinden ?

Als u een account hebt, vindt u uw bestelgeschiedenis onder „Mijn bestellingen”. Door te klikken op mijn account en vervolgens op uw naam, opent u het gedeelte van uw account. Op het tabblad „Mijn bestellingen” ziet u de geschiedenis van uw bestellingen.

 

BESTELLINGEN

Kan ik ook zonder account bestellen?

Nee, u kunt geen online bestelling plaatsen zonder (en slechts eenmaal) een account te maken.

Kan ik nog steeds een bestelling wijzigen die al geplaatst is ?

Als u uw bestelling wilt wijzigen, kunt u deze helaas niet online doen. Neem contact op met onze klantenservice: support@senagroup.be of +32 (0)13 78 32 09.

De verzendkosten?

De verzendkosten bedragen 6,50 €, gratis vanaf 70€ aankoop Bebat-Recupel-Taxpack niet inbegrepen.

 

BETALINGEN

Wat zijn de verschillende betalingsopties ?

U kunt betalen met creditcard, VISA, Mastercard, American Express ... of per bankoverschrijving.

Kan ik een creditcard gebruiken ?

Ja, alle huidige creditcardtransacties worden in België geaccepteerd.

Kan ik betalen via een bankoverschrijving ?

Ja, dit is mogelijk. Selecteer op het moment van de laatste betaling de optie “Transfer” (Doorverbinden). Tenzij anders aangegeven ontvangt u een factuur per e-mail, bijna de ontvangst van uw levering.

Het bestand dat naar uw adres wordt verzonden, is in PDF-indeling leesbaar op elke computer, tablet of smartphone. Het staat u vrij om het te verwerken op de manier die u het beste uitkomt, door het af te drukken of door het elektronisch op uw computer te archiveren. Als u niet elektronisch wilt worden gefactureerd, kunt u ons een e-mail sturen naar support@senagroup.be om ons dit te laten weten.

Mijn betaling is mislukt of geweigerd.

Neem contact op met onze klantenservice: support@senagroup.be of +32 (0)13 78 32 09.

Kan ik de factuur naar een ander adres laten sturen ?

Ja, dat is mogelijk. Uw afleveradres hoeft niet identiek te zijn aan uw factuuradres. Geef dit op bij de laatste betaling door het selectievakje „Mijn facturerings- en verzendadressen zijn hetzelfde” uit te schakelen en door uw factuuradres toe te voegen.

 

ARTIKELEN 

Hoe vind ik een artikel ?

Je hebt verschillende mogelijkheden. De eerste, eenvoudigste, is het zoeken in het artikel in het zoekveld boven aan de pagina, kunt u de naam van het artikel, het merk, de specificaties, of dan via streepjescode of referentie. U hebt ook de mogelijkheid om een specifiekere zoekopdracht uit te voeren via de geavanceerde zoekopdracht, door te klikken op geavanceerd zoeken naast het zoekveld, zodat u meerdere velden kunt coderen voor een gedetailleerdere zoekopdracht. Tot slot heb je de mogelijkheid om je item te vinden via het menu, dat is onderverdeeld in categorieën (batterijen en batterijen, verlichting, multimedia accessoires, enz...), categorieën zelf verdeeld in subcategorieën volgens merken.

Kunt u uw item nog steeds niet vinden? Neem contact op met onze klantenservice support@senagroup.be om te weten te komen of we het product verkopen.

Betreffende de hoeveelheden ?

Sommige producten, batterijen, verlichting, worden verkocht in aantal per doos, dus het aantal artikelen wordt automatisch gezet op basis van het aantal per verpakking. Voorbeeld: Als u 10 blisters Duracell in een verpakking hebt, wordt de hoeveelheid automatisch aangepast op 10, als u 2 pakketten wilt bestellen, moet u de hoeveelheid op 20 zetten, enz...

Kan ik producten vergelijken ?

Ja, beweeg de muis  boven het item dan verschijnt de knop „aan winkelwagen toevoegen”. 2 icoontjes verschijnen, waaronder een bestandspictogram. Klik erop. Als u op dit pictogram klikt, wordt het item toegevoegd aan de vergelijkingslijst. U kunt dit rechtstreeks via de productpagina doen via het vergelijkingspictogram. U kunt toegang krijgen via uw account rechts onder de vergelijkingsbalk.